marți, 9 decembrie 2014

Cate ceva despre legatura SEO si web design- de Bogdan Boroghina



Web design, programare web, optimizare SEO si promovare


Titlul de mai sus reprezinta cele patru elemente care va vor asigura succesul afacerii
dvs. pe Internet. Cu alte cuvinte: trebuie sa ai o pagina cat mai atractiva din punct de vedere grafic, pentru a convinge vizitatorii sa ramana pe pagina, sa fie echilibrat
programata (usor de vizitat, informatiile/produsele usor de gasit, etc), sa fie optimizata pentru motoarele de cautare (pentru a fi cat mai “sus” in Google), si eficient promovata.

Retineti: puteti avea cel mai frumos site: daca sunteti pe pozitia 200 in Google, e
degeaba. Nu va gaseste nimeni. Puteti fi pe prima pagina in Google: daca se incarca
greu, daca nu este usor de folosit, enervant de greu de navigat, daca nu captati atentia in primele 20 de secunde, vizitatorul va iesi imediat. Pentru ca are de unde alege. Utilizati cat mai multe din criteriele din algoritmii Google Panda si Penguin.
Aveti grija cand alegeti numele domeniului. Determinati cat mai corect titlul fiecarei
pagini in parte. Cercetati intai care trebuie sa fie cuvintele cheie determinante pentru paginile dvs, folosinf uneltele Google Analytics si siturile concurente, bine pozitionate in lista. Folositi cat mai des cuvintele cheie in paginile site-ului. Includeti cuvintele cheie in adresele de email, tag-urile “alt” din imagini. Oferiti informatii gratuite care se gasesc greu altfel. E una cand spui : "Folositi ghidul nostru gratuit cu privire la afacerile pe Internet pe care il gasiti exclusiv pe site-ul nostru". Publicati un E-mail Informativ. Anuntati un Concurs. Oamenilor le place sa ia ceva gratuit. Daca dumneavoastra publicati un concurs valabil pe site-ul dumneavoastra, veti genera mai mult trafic decat de obicei. Inscrieti concursul in cele mai importante agregatoare de concursuri, ei au baze de date cu adrese de email si anunta noile concursuri prin email informativ. Oamenii interesati sa castige intra pe site si afla de produsele/serviciile dvs. Folositi tehnica de Promovare prin Viral Marketing. Asa numitul viral marketing foloseste retelele de comunicare ale vizitatorilor site-ului dumneavoastra sau ale clientilor pentru a transmite mai departe informatii despre site-ul dumneavoastra. Exemplul clasic e serviciul de e-mail gratuit hotmail.com, care contine un "tagline" despre serviciul lor la sfarsitul fiecarui mesaj trimis astfel prietenii le spun prietenilor, care la randul lor spun prietenilor.
Lista top 10 “virale” o gasiti aici: http://marketingportal.manager.ro/articole/ultima-ora72/cele-maibunecampanii-online-top-10-2616.html.
Scrieti un e-book gratuit, poate sa fie despre orice care are legatura cu situl dvs.
Postati ebook-ul pe site, pe cartiaz.ro, unde intra mii de oameni care doresc carti
gratuite din diferite domenii. Puteti scrie ebook-ul in Open Office (care e gratis) si sa-l exportati ca PDF, sau ca fisier HTML in Notepad si sa-l transformati in ebook folosind Sbook Builder, care de asemenea este gratuit. Site-urile “cârlig” atrag diversi utilizatori deoarece ofera ceea ce ei doresc, de obicei informatii. Teoretic, toate site-urile ofera informatii, dar cele “cârlig” sunt destinate special sa “agate” utilizatorii.
Exemplu:
Presupunem ca dorim sa vindem cursuri de web design. Faceti un site referitor la
afacerile pe Internet, in care oferiti informatii despre acest subiect, un alt site despre web design, in care oferiti informatii cu privire la regulile de design, un alt site despre PHP in care oferiti un mini-curs de PHP si MySQL.Toate aceste situri vor contine bannere catre situl nostru principal.
Inscrierea in directoare (romanesti si straine )– O tehnica mai veche, care aduce inca
rezultate scontate. Inscrierea in directoarele romanesti si straine se face manual,
deoarece google penalizeaza inscrierile automate.
Publicarea de anunturi-exista nenumarate situri care ofera posibilitatea de a publica
anunturi gratuite. Un lucru foarte important este ca unele dintre ele accepta inserarea
url-ului catre situl nostru. Profil pe Facebook, linkedin, twitter, twoo, badoo. Creaza un profil pe unul sau mai multe siteuri de socializare.
Publicarea de comunicate de presa – Daca aveti un produs/serviciu nou si demn de anuntat, puteti folosi publicarea in siteuri de comunicate de presa.
Crearea de jocuri virale. Rezultatul poate sa fie fantastic. Se poate folosi Game maker, care este free, iar pe deasupra nu aveti nevoie de cunostinte de programare prealabila.
Link in filmele publicate pe YouTube etc. – Daca publici filme pe YouTube atunci e o idee buna ca in descrierea filmului sa introduci linkuri catre produsele tale, daca sunt relevante subiectele filmului.
Inscrie siteul tau in Google Local Business Center si creeaza un profil complet cu adresa, telefon, url. Mai nou exista posibilitatea sa adaugi imagini cu produse si cu locatia, filme despre firma, produse si chiar si cupoane.
Publica imagini pe Fotolia (si nu numai) si adauga un link in profil. Inscrierea sitului in google analytics: micsoreaza perioada de indexare a sitului in google, din momentul inscrierii lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.